28 Aralık 2012 Cuma

SICAK SICAK GEVREK TADINDA..

       Günaydınn sevgili arkadaşlar,beni tanısa sevmicek olanlar,suanda bu blogu okuyanlar,benim blog hakkında konuşurlarken yanından gectiklerim,güldüklerim hepinize hayırlı cumalar...:)Gene bir dersime 10 dakika geç kaldım diye alınmadım.Kalırsam tek suçlusu o keltoş.Sınıfın önünde öyle oflaya puflaya duryordum anaa bir baktım önümdeki sınıfta ohh aşna fişne.Tabi yaaa da sabahın köründe nerden buluyonuz leen bu enerjiyi,gerçi erkeklerin sabah kalkınca ereksiyon olma durumu varmış.Bunu da eski sevgilim sık sık dile getiriyordu.Hanii hayatım gel bende kal sabaha çok şeyler olcak demeye getiriyordu akıllım ama olmadı hahahah:))Bidee efenim şu sabahın köründe okula gece kuaförde yatmış gibi gelenler var yaa.Kızı durdurup napıyon kızım sen saçın uzamış aklın kısalmış ya da boyata boyata beynin uyuşmuş gibi şeyler demek istiyorum ama gene susuyorum bee.Kısacası yapmayın komikk:)Ama bu özellik diyim,bu şey devletinden özeline hemen hemen her okulda oluyor ya,kızın içinde olcak.Gerçi bu konunun çok geyiği döndü bizim okulda EKONOMİ SARISI diye.Balçova'da bi kuaföre gidin ekonomi sarısına boyatcamm ben diyin.Sonra siz de bi ekonomilisiniz:)

AH ŞU ERKEKLER..
         Bugün Ege Üniversitesinden bi kız geldi okula çok da güzeldi.Kapıdaki güvenlik almıyor içeri,kız diyorki çok önemli yanımda cüzdanım yok girmem lazım,bilmemne hoca çağırdı,ama o derste alamıyor beni.Okulun önündeki erkekler varyaa turnikeleri kırcaktı kız içeri girsin diyee.O erkekler şu azimlerini sigara içmek için de kullansa sınıflarda bile sigara içilebilir,o derece..
      Erkekler zaten gerçekten bilmiolar ne istediklerini..Güzel olsun güzel giyinsin biraz göze hitap etsin,ağzı laf yapsın,popüler olsun der.Eee sonra o kız veriyor abi.Yok hanım hanımcık giyincin,sussun ,beni dinlesin,ben kıskancım erkek arkadası olmasın,aman evde otursun der.Ozamanda bu kız mal,asosyal.E güzel abicim sen ne istion siz çokmu düzgün adamlarsınız.Biri geliyo double.a giymiş montunu kırmızı kareli gömlek off bi içim su,bir konuşmaya başlıyor kaç kaç kaç kaç.Bütün o sevimlilik şirinlilik bitti gitti..

KOCA GÖĞÜSLÜ KIZ ARKADAŞIMMM
       Bizim bölümde bi tane kız var.Kızın resmen 110 numara memeleri var.Bu kız okadar teşhirciki o düğmeler hep açık.Gel agzıma sok istersen.Derste  zaten sürekli kağıtlar havada uçuyo niye çünkü kızın göğüslerine isabet eden her kağıt bir skor erkek arkadaşlarım için:))
  Hadi o kızın göğüsü var yani bence açmamalı ama gene onun tercihi çünkü var yani o mal onda.Bide keçi memesi gibi göğsü olupta teşhir etmeye çalişanlar var.Bugün Double adlı kafemizde tavla oynayan bir kız gördüm .Gerçekten meme nakli lazım bu kıza o derece.Açmış düğmelerini bir zar atışı var Nasılda beceriyor bilmiyorum ama her zar attığında o memişler oynuyor.Ayyyy çok güldüm.Bide bilmiorum bilerekmi yapıodu artık habire zarını düşürüo.Artık eğildikçe siz düşünün midem bulandı azicik:))
   Ben gidiyorum şimdi biraz hınzırlık yapımm.Amaa bak akşam neler anlatcam nelerrr off yani:)Hadi size bol dedikodulu günlerrrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder