27 Aralık 2012 Perşembe

MERHABA ARKADAŞLAR

        Ben İzmir Ekonomi Üniversitesinin uzun boylu kızlanlarından belki de en sevimli birisiyim.Bu blogu yazmamda şu anda içinde olduğum ortam çok etkili.Tabi bu fikiri benimsememde şu andaki ortama çok yararlı oldu.Heee,şimdi gelelim okadar çok şey yapabilcekken niye bu blog.Bu blog çünkü;üniversitelerimizden sızan  bütün absürt,dejenere,dudak uçuklatacak ya da ay ay cok sevimliymiş dedirtcek küçük sırları sizinle paylaşcam.Tabi nekadar küçük olduğuna siz karar verin:)
       Hak verirsiniz ki bu güzel fısıltılara kendi okulumdan başlamak isterim.Mesela;bugün okulumuzun yurt tarafında olan bu sene eldeğiştirmiş ama hizmeti eskileri aratan bir kafede yılbaşı çekilişi yapılıyor şu saatlerde.Okulda masa altıda olsa da sigara içilebilecek tek yer olduğu kafemiz olduğu için ekonominin çift dikişleri yada hazırlığa baslayan 94lü kardeslerimiz hep orda.Bazen açılınn uleynnn diye bağırasım geliyor ama ben bir ekonomiliyim.AYIPP:) eee ne diyordum ben unuttumHehh çekişil var orda ,herkesten 5lira topluyorlar ama paket harbi sağlam.İnşallah bana cıkar.Facebookumda olupta okulda selam vermeyen ''sevgili''arkadaşlarım double adlı kafemizde yanımda biter.Alkol paylaşılmaz amaa ahh sahte gülücüklerini görmek daha güzel kafa yapıyor.
    Bugün birde okulumzda ikinci yabancı dil oral examleri vardı,hani şu normalde bülbül şakıyıpta sınavda kalbimizi elimize aldığımız sınavlar.Ben hep bitane bira içer öyle girerim o sınavlara yüksekte alırım.Birayı tavsiye ederim ama maximum bir tane yoksa ceneniz düşsede tuvaletiniz geliyor.Aklınız orda oldugundan sorularınızda bite tuvalet geçiyor noluyor.otur 40:))Ama yinede çok eğlenceli bee.
     İştee size her anımda böyle minik dedikodular yayınlıyacagımm.İstiorum ki tuhaf gördüğüm,benimseyemedigim,alay konusu olan olaylarımızı ya da yahuu bunu bende yaıyorum diyip eglenebilceginiz şeyleri hepinizle paylaşmak.Hadi ben şimdi gidiyorum akşam size anlatabileceğim küçük sırları barındıran küçük kampüslü okuluma.İyi derslerrr:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder