28 Aralık 2012 Cuma

BUGÜN EKONOMİ SARHOŞŞ

    Nasıl yorgunum nasıl anlatamam.Çok koşuşturmacalı bir gündü.Yetmiyomuş gibi birde otobüs bekledimm,üşüdüm,dondumm ve geldim tabi hemen bilgisayar başına çünkü off neler neler anlatcam şimdi .Dayanamıyorum daha fazla sıkı durun:)

MUHASEBE HOCASI
        Arkadaşlar okulumuzda adını bile bilmediğim çok yakışıklı bir muhasebe hocamız var.O dersi alan kızlar kesin tanıyordur zaten.Bugün okulun ispanyolca bölümünün eğlencesimi ne varmış Egepark'ta Teras Cafe'de herkes orayı konuşuyordu bugün okulda.Zaten millete parti olsun e günlerden de cuma tamammm hadi oraya.Ben de öle yaptım.İki tane kız arkadaşımı taktım koluma ayağımızda topuklular ohh şıkıdım şıkıdım gittik oraya.Hemen söyledik bizde ortama ayak uyduralım diye iki tane bira.Zaten millet nasıl kopuyoo of of of of.İspanyol bi kadın şarkı söylüyo oturmuş baş köşeye.Bizimde arkamız dönükdü öyle bi çalıyoki yanında duran adamda laan dedik Öykü-Berk kardeşler gelio:) Gerçekten bi heycanlandık.Ama kadın söylemeye başladıkça da Öykü kimmiş Berk kimmiş oluyosun.Kadın yaşaya yaşaya söyledi.O anda ispanyolcan yoksa bile enazından bi ay ay ay diyerek eşlik edesin gelio:))İşte bende elimde bira alttan alttan dans ederken bir döndümkii sahneye aman allahım o adamm, o bakmaya doyamadığım muhasebe hocası.Ben okulu bitirmeme pahasına bıkmadan usanmadan o dersten kalabilirim sırf bu hocayı görmek için.Herneyse bian hocayla göz göze geldiğimi farkettim.Şimdi bi taraftan havalara uçcam çıkcam ortaya dans etcem sevinçten o kafalardaim bi taraftanda niye bana bakıo bu şimdi diyorum.Çok sonra farkettimki artık okadar aşikar bir şekilde ben ona bakıodumki adam rahatsız oldu yaa.Kesin bu kız niye bakıo biyermi açık yüzümde bişeymi var moduna girdi oda.Olsun dikkatini çekebilmek bile çok güzeldi.

O ETEK O DANS SKANDAL!!!!
Sonra bi ara müzik durdu.İki çift çıktı sahneye.Dansla hiç aram yok anlamam sanırım tango yaptılar.İlk grupta bi tane kız dans ediyodu hatta ordaysanız kesin görmüşünüzdür kırmızı elbiseli Allah şahit on numara dans ettiler amaaaaaa!!Kızın her hareketinde yanımızdaki erkeklerin kalbi bi hop etti.Tamam ablacım çok güzeldin bla bla bla amaaa gördük gördük o elbiseyle olmaz o hareketler.Bak senden sonra dans eden kız şort giymiş içine .Kimsenin bişeyi hoplamadı valla:)Orda durup kızın yerinde kendimi dans ederken hayal ederken bir çocuk girdi içeri.Adını hep duyuyorum hepte unutuyorum şu beresiz gezmeyen çocuk gibi o içeri giren çocukta hazırlıktan beri aynı eşofman altını giyiyoo ya.Ya git bari farklı renklerini al.Yok illa o yeşil eşofman giyilcek çünkü o onun forması artık.Onun adı yeşil eşofmanlı çocuk.Kızın biri gitti buna ayyy eşofmanın nekadar yakışmış sana falan dedi heralde hazırlıkta,çocuk ozamandan beri çıkarmıyo altını.Üstünde paralansın diye bi deyim var ya o deyim bu çocukta gerçekleşcek:)))
OKULDA KAVGA 
Sabah canım sıkıldı youtubedan videolar izliodum.Nerden oralara geldim bilmiyorum bu sene bahar şenliğinin son günü hani şu Murat Dalkılıç'ın geldiği gün gece okulda kavga çıkmıştı.Daha doğrusu okulun grupları karşıda Highway'de kavga etmişlerdi.Açıkcası kim onlar niye kavga ettiler hala bilmiyorum.Hatta bunu okuyup o kavganın içeriğini bilen varsa bana mail atsın ya da yorum atsın bi açıklasın yaa.Merak ediorum.İşte o kavga anında çekilen videoyu buldum.Zaten onu izledikten sonra iyice merak ettim.Belki izlemeyeniniz vardır diye paylaşcam şimdi bir dakikaaaaaa pleasee..

Hehh oldu yükledim.Bende ogün başka biyere geçmiştim.Hep kaçırdım bunları yaa.Ya Murat Dalkılıç'ı beğeniyormusunuz,?Açıkcası ben beğenmiyorum.Onuda sıkıştırmak istedim araya:)

YİNE YİNE YENİDEN AŞK
Saat 12.30 gibi bugün Double adlı kafemizdeydim yine.Herzamanki gibi yarım saat çay içmek için bekledim fln sıradan yani.Ama çok güzeeeel bişey duydum.İçeri kısımda arka tarafta oturan deri çantalı kız çapraz masasında oturan kısa saçlı bıdık çocuğa aşıkmışşşşşşş.Ayyy ne şeker.Sana çok üzülerek burdan açıklamak istiyorumki içinde kelebekler uçuşan kız arkadaşım o çocuğun fıstık gibi sevgili var.Kötü yani yaa o çocuk o halde o fıstık gibi kızla nasıl çıkıyor ya nasıl midesi kaldırıyo o kızın.İyi yanıda kızım o çocuk gerçekten çok çirkin,bir de senden kısa,konuşurken de tükürüyor.Ohh iyi oldu daha iyilerine layıksın sen:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder