5 Ocak 2013 Cumartesi

HEYY BAK Bİ NE ANLATCAMM

GÜNAH ÇIKARTIYORUM

Nekadar eğlenceli bir gece,kulağımda çalan SAİL ..İçimden ona ettiğim sayısız küfürler ,şarkıdan dolayı gaza gelip kalkıp oynayasım sonra vakit geçirmek için erkeklerin sahte sevimsiz hatta tiksindirici nitelikteki iltifatları,sırf ona inat olsun diye o erkeklere yaptığım bir okadar sevimsiz kurlar.Gerçi arada zevkte alıyorum insanlarla uğraşmaktan ama özünde herkes kadar iyi bir insanım ben:))
  Yazı mı okurken bir taraftanda şarkıyı dinlemek istermisiniz?Bakalım sizi de gaza getirebilecekmi..



    Heyyy klibe takılma bişey anlatıyorum burda:)Anlatabilceğim okadaaaar çok şey varki ama dedikodu mu yapmalıyım yoksa günah mı çıkartmalıyım bilemedim.
     Evet günah çıkartmayı seçtim şuan.Birini okadar çok sevdim ki belkide bütün hayatımı ona adamayı seçtim ve o adamla 4 yıllık bir birlikteliğim oldu.Ama 4 yıl sonunda göt gibi ortada kaldım çünkü bana seni seviyorum dediği günün ertesi gün başkasını buldu.Eee ben nolcam peki dediğimde ee sen kimsin ki dedi.Buna rağmen insanın geri dönmesi için bir sene bekledim bekle bekle dönmüyor.Artık başkasını bulmalıyım demi.Hatta  bir haftadır okulumuzun erkeklerini turnikede sigara içerken kesiyorum.Çokta yakışıklı bikaç kişiyi kestiriom gözüme ama ahh şu finaller .Hayır ben çalişmiyorum ama onlar çalışıyor:)


ZİLLİ DON

Cuma günü okula gittim.Son gün keyfini çıkarmak lazımdı.Yanımdan bitane kız geçti mutlaka görmüşünüzdür daha doğrusu duymuşunuzdur adı Esraymış sanırım ya da Eda ya da Esma arkadşları ole bişe diyordu güzelde bir kız.Aaa bi baktım kız yanımdan geçerken şıngır şıngır bişey ötüyor abi kız resmen o son moda zilli donlardan giymiş ya.Hangi zihniyet okula gelirken böyle bir çamaşır giyer.Gel ben burdayım diyor hatun ve şunu gördüm ki erkeler benimsemiş bu zilli don olayını .Kızın yanından geçtiği çocuklar kıkır kıkır gülüyor ,kızlarda tık yok.:)Ben nerden biliyorum tabiki giydiğim için değil düşününce güzel bir fantezi olurmu belkii ama giymedim.Daha önce de bir kadın giymişti bunu.Erkek arkadaşım ağız dolusu bak bak bak bak zilli dooooon dedi kadın geçerken,ordan biliyorum.Acaba erkek olsaydımm yaparmıydım böle yoksa böle çamaşır giyen bir kadın gördüklerinde (güzel ya da çirkin) bütün erkekler full testesteron mu oluyor:))


YURDUN TUVALETİ


Çamaşır,kadın,don cartcurt diyince aynı gün yurt binasının alt katındaki tuvalete girdiğimde gördüğüm manzara aklıma geldi..Tam tuvaletin kapısını açtım bir kız çıkyor içerden.Tuvalet soğan gibi kokuyor artık naptıysa,kızın adını vermicem ama kırmızı gözlük takıyor genelde,uzun boylu ve sivilceli biri işte.Kız çıktı bende altıma yapcam girmem lazım,içeri bir girdimki leşş tuvaletin üstüne yapmış herşeyi.Özetle tuvalet eğitimi şart..Gerçi tuvaletlerde görülen tek manzara bu değil tabiki bi de okulun tuvaleti bu yaa insanda utanma olur senden sonra biri giricekk yani oraya.Al işte kızdan sonra ben girdim ve rezil oldu.Hee belki kızın suçu yok ondan önce giren sıfatsız yaptı bunu amaa banane ben kızı gördüm.


BİLDİĞİN UÇURDU BENİ

Aynı gün çıktım tuvaletten geldim Double.da oturuorum karşımdaki masada 3erkek bir kız oturuyor.O erkeklerden biri Allahım sanki biscolata reklamından çıkıp gelmiş.Sen nesinnn beyaz bere takmış üstünde beyaz mont oturmuş köşeye tırnaklarını yiyor.İnsan onu görünce sen dur ben yerim tırnaklarını demek istiyor ,sanırım bütüngün çocuğu izledim ve daha sonra kızın biri geldi bunu öptü oturdu önüne.Böle al o çay tabağını fırlat kızın kafasına ayyy pardon de sonra da.Aynen bu duyguyu hissettim o iki dakikada.Ayıp olmasın diye masaya dönüyom iki sohbete katılıom ama aklım orda ,bi çevirdim kafamı kız girmiş bunun ağzının içine yerimden bir kalkışım vardıı çakmağını alabilirmiyim diye çocukta şaşırdı bende şaşırdım .Bir etkileşim oldu ama aramızda bunu çok net hissettim .Zaten sonra öğrendimki çocuğun sevgilisi  falan yokmuş.O çocuğu göreyim birdaha gelip benden çakmak isticek ve lanett gibi benimde çakmağım olmucak ogün vee yine hüsranla biten bir aşk olcak .Olsun çocuk sigaram yakarken hissettiklerim yetti bana uçurdu beni.


Hayalini kurmam gereken birisi var ve rüyama girmek için bekliyor.Yatmadan 3kere onun adını söyleyin biraz erotizm biraz narsizm birazda hum103ten öğrendiginiz terimler :) tamam o artık sizin .İyi rüyalar hepinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder