10 Ocak 2013 Perşembe

DEDİKODU MU KOKUYOR BURAM BURAM

    Arkadaşlar öncelikle finallerinizde hepinize başarılar dilerim vee güzel bir ortamla bitmiş günün sonunda bloga radyo koymayı düşünüyorum,bunu paylaşmak istedim.Birkaç arkadaşımızla anlaştım ve daha nicesini bulucam.Dedikoduları itirafları ve benzeri şeyleri onların ağzından yani ilk ağızdan dinleyeceksiniz vee çok eğlenceli bir yayın haline gelcek bu.Fakat bana feedback vermeniz lazım böle birşey isteyip istemeyeceğiniz hakkında..Bide Yaşar Üniversitesinden benim yaptığımı yapmaya çalışanlar var,yapmayın olmaz:))Neysee siz düşünedurun ben şimdi son bombaları anlatıyorum size.

YOK YOK BİSCOLATA DEĞİL ONLAR
  Dedikodu yapmadan önce hazırlıktaki kızlara seslenmek istiyorum..Bölüme geçtiğinizde sizi biscolata reklamındaki erkeklerin karşılamıcak.Ne len o vıcık vıcık ilişkiler abiniz onlar sizin,kesmeyin onları.Konuşuyorlar sağda solda bi bölüme geçsek ahh ne çocuklar varmış.Hayır yok:)Kaç senedir bu okuldayım düşündüğünüz tarzda erkekler görmedim.Aklınızı başınıza toplayın hazırlığın tadını çıkarın.

ASANSÖR SAPIĞI
Asansörde her katın düğmesine basıp kaçan 26 yaşındaki adam ,bu lafım sana.Çocukmusun olum sen.Senin yüzünden sınava geç kaldım resmen .Bölümünü bilmiyorum ama kesin mutfak sanatları.-1e bile basdı adam.Sanada basarlar inşallah yani binceğin asansöre ..Bi de çok çikinsin be arkadaş.Allah normalde biyerden kısarsa biyerden verir derler ama seni unutmuş arkadaşım.

YAŞAR'A HÜCUMM
Yaşar'a çok saldırdım bugün ama ne ayak Yaşar'da herkesi sınıf geçiriyorlarmış.Eee bizdemi gidek oraya.Gerçi bi tık kalite farkımız var ama niye yaa niye geçiriyorlar onları ,biz burda sabahlara kadar möö.lerken.Bi dee Yaşarda bi tane çocuk varmış arkadaşlarını bile gecirtiyormuş adam derslerden.Vay bee lükse bak.Bizim okulda da böle fısıltılar geliyo kulağa ama enazından tanıdığım hocalara dayanarak diyorum ki bi iki ders istisna ama genelinde yemez .Nereyee yatarak geçcen hee hadi bee derler adama.

KIZMIYIM ERKEKMİYİM
Benim kızmı erkekmi olduğumu merak eden hatta beni bulmak için sıkı araştırma yapan arkadaşlarım varmış.Bunları duymak kulağa hoş geliyor demekki çok merak uyandırmışım sizde.Zaten belki merak ediyorsunuzdur içinizden ortalama günlük  200 kişi okuyo bu yazılanları.Sizi seviyorum.Kız erkek tartışmasına gelince de ben burda kız gibi davranıp kız betimlemeli bir lakap kullanıp sizi kandıran cillop gibi bi çocukta olabilirim sizi erkek olduğuna inandırmaya çalışan bir kızda.Oyüzden ne kasıyon arkadasım tadını çıkar.

ÜZÜLME DOST HERKESİN BAŞINA GELİR
Gene deşifre olmak istemeyen bir arkadaşımızın itirafını paylaşıcam sizinle.Bu kız arkadasımız M blok 3.katta sınav olmayı beklerken o aşkından yanıp tutuştuğu çocuk gelmiş sınıfa.Kıza selam vermiş.Kızda çocukla konuşmaya çalışırken bir taraftanda yerinden kalkmaya çalışıyormuş.Bakmış çocuk sınıftan çıkyor,bekle bende gelcem demeye kalmadan BEKLEEEE  diyip yere yapışmış.Ey aşk nelere kadirsin hep o kelebeklerden oluo :))
Üzülme kız arkadaşım bunu sık sık bende yaşıyorum.
Yeter hadi bukadar gidinde çalışın.Gerçi bütler geldi geleli herkeste bi yayılma gördüm.Ama siz Yaşarlı değilsiniz,çalışmadan olmaz.Sizi motive ederse bunu dinlemenizi öneririm.


Cümleten iyigecelerrrr :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder