30 Aralık 2012 Pazar

ÇEVRENİZDEKİLERE ÇOK DİKKAT EDİN!!

Siz siz olun çevrenizdeki insanlara çok dikkat edin ama çokkk .En yaknınızdan kazık yemeyin çok koyuyor tabi kavun değil kokla,neresini koklucan amk .İşin garibi benim gibi birisiyseniz bu insanlar hep karşınıza çıkıyor ne olduklarını görüyorsunuz ama bida bida bida şans veriyorsunuz tabi olaylar hep tekrarlanıyo.Ayıp laan yüzüme bakıyon hergün nerden geliyo bu cesaret.Hayır ben artıklarıyla işi olmayan biriyim ama sen benim arkadşımsın yani.Yapma bunu!!Bir olur iki olur üçte burnundan getirim senin.Şuanda Usher'in SCREAM  adlı şarkısıyla evde YEAHHHH  diye bas bas bağırmak istiom ona bile izin yok tıkanıo şarkı :))
Zaten teknoloji ne işe yarıo dicem olmucak bak insanları burdan rezil edebiliyorum ohh canıma deysin.
Çok gıcık değilmi yaa eminim sizinde benim gibi sinir olduğunuz kaç kişi vardır bu hayatta.Yanınızda hahahayy arkanızdan iş yapıolar.Allahım sen koru böyle insanlardan ..
       Ege Üniversitesinde de var böle bi tanıdığım kız.Kız okadar salakki aman yarabbim 2 yıllık dekorasyon gibi saçma bi bölümü 5senedir fln oluyo daha doğrusu okuyamıyo niye salak.Ama lafa geldimi ooooo ben üniversite okuom.Kıza ln1 kaç desen o ne laan der.Ama bzim okul öle mi hadi öğrenmi ln1.in değerini hayatta geçemezsin:))Kızıom ediom ama bizim okul harbi iyi öğretio.Evett  ln1 kaç hadi düşünün:))Dur laan kızı anlatcam size güzelyalı'da oturuo belki tanırsınız fln ,sizde bilin nekadar salak olduğunu,Adı şaka şaka okadarda değil .Yalı'nın ücra köşelerinde ikamet eder.Hayattan tek beklentisi ona tek taş alcak bi koca:) Bütün gün Alsancağa gitsin cebindeki iki lirayla çay içsin sağda solda oturan ve sevgilisi olan çocuk ları kessin.Çocuk yanındaki kızı bırakıp buna yüz verirse oooo hanım kızımız bir skor daha elde etti.Bu onu bir ay mutlu eder.Siz düşünün artık nekadar zavallı.Yazık..Dünya nüfusu böyle insanlarla büyümemeli.İnsanlara laf atıyorum he ben çok mu düzgün bir insanım.Belki değilim ama bu kadar basit biri de değilim.Zararı yok demeyin en beklemediğiniz anda öyle bir zarar verirki bu yaratıklar bütün hayatınız altüst olur.En iyisi en başında ezcen yılanın başını.Ayy çok mu dolmuşum ne .Ama şuraya yazınca çok rahatladım yaa.Siz de yazın rahatlarsınız:)Buarada noktalama işaretleri,imla kuralları hiçbişeye dikkat edemedim.Olurda birgün bunları okulumuz Türkçe öğretmenleri okursa şimdiden çok özür dilerim ..
      Haa dinlemek isterseniz diye şarkıyı da koyuyorum.İyi çığlıklar:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder